Atgalinės nuorods

Tam, kad vyktų sėkmingas svetainės populiarėjimo procesas paieškos sistemose, būtinai reikia padidinti išorinių nuorodų skaičių. Kartais nuorodos į jūsų svetainę atsiras natūraliai, tiesiog aktyvių interneto vartotojų dėka. Visgi to tikrai nepakanka, kad būtų užtikrintas svetainės populiarumas paieškos sistemose. Atgalinių nuorodų užsakymas turi tapti domeno SEO vystymosi strategijos dalimi.

Kas yra Atgalinės nuorodos – Backlink‘ai

Atgalinės nuorodos „Backlink’ai” – tai aktyvios hipernuorodos, esančios kituose domenuose ir nukreipiančios į jūsų svetainę. Nuorodų pagrindą sudaro raktinės užklausos, kuriomis remiantis jūs ir vystote savo projektą. Rečiau nuorodų pagrindą sudaro tiesioginis domeno adresas.

Atgalinės nuorodos

Egzistuoja 2 metodikos, kaip gauti atgalines nuorodas „Backlink’us”:

  • Dirbtinis  – Pirkti atgalines nuorodas įmonėje, kuri užsiima svetainių optimizavimo veiklomis. Kokybiškos hipernuorodos su tikliomis užklausomis inkaruose kainuoja brangiau nei nuorodos, kurios generuojamos biržose automatiškai.  Nusipirkus kokybiškas nuorodas, nelieka pesimizacijos rizikos, pastebimas pagreitintas paieškos sistemų pateikiamų rezultatų augimas.
  • Natūralus – Šios nuorodos atsiranda natūraliu būdu.   Svetainių ir tinklaraščių savininkai, socialinių tinklų, forumų ir pokalbių svetainių lankytojai gali pereiti į jūsų svetainę, nes ji yra naudinga ir informatyvi.

Vystymąsi  paieškos sistemose žymiai pagreitina natūralios atgalinės nuorodos „Backlink’ai”. Tačiau jų atsiradimo kontroliuoti neįmanoma. Siekiant populiarinti svetainę, dažnai taikomas mišrus metodas. Tai yra pirkimas dirbtinių hipernuorodų, kurios tikriems svetainės vartotojams ir paieškos sistemų robotams atrodo kaip natūralios.

Užsisakant reikia ypač atidžiai atrinkti viešinimui skirtus šaltinius, anchor nuorodoms skirtus raktinius žodžius. Medžiagos, kuriose bus išdėstytos „natūralios“ atgalinės nuorodos, turi būti informatyvios ir optimizuotos. Paslauga negali būti pigi, nes ji reikalauja daug kvalifikuotų specialistų laiko ir pastangų investicijų.

Atgalinės nuorodos*

Kaip atgalinės nuorodos veikia SEO

Išorinių nuorodų buvimas – tai vienas rodikllių, rodančių svetainės patikimumą paieškos sistemose. Kokybiškos atgalinės nuorodos „Backlink’ai” pagreitina domeno populiarumą pateikiant paieškos sistemų rezultatus. Natūralios hiper-nuorodos teminiuose šaltiniuose didina lankytojų skaičių. Žmonės mato juos dominančią temą ir užeina į svetainę peradresavimo būdu.

Svetainės populiarumas nustatomas specialiais algoritmais. Yandex‘e tai TIC, teminis citavimo indeksas. Page Rank – tai Google analogas. Dėl algoritmų buvimo nei viena svetainė, kuri nedidina persiuntimų skaičiaus, negali patekti į paieškos sistemų pateikiamų rezultatų TOP‘ą.

atgalinės nuorodos

Kokybiškų atgalinių nuorodų poveikis SEO optimizacijai:

  •  Atgalinės nuorodos į šaltinius gerina domeno pozicijas. Puslapiai tampa patikimesni dėl į juos nukreipiančių išorinių šaltinių.
  • Atskirų puslapių patekimas į TOP‘ą. Gali pakakti tam tikras nuorodų skaičius, kad puslapis, optimizuotas remiantis tam tikrais raktiniais žodžiais, patektų į TOP‘ą.
  • Papildomas srautas. Jeigu peradresavimas įdomus tikslinei auditorijai, žmonės pereis į jūsų svetainę. Unikalių lankytojų skaičiaus augimas didina domeno patikimumą.

Visgi  Yandex ir Google paieškos sistemų algoritmai išmoko atpažinti nupirktas hipernuorodas, kurios atsirado ne natūraliu būdu.  Tokiu atveju atgalinių nuorodų svarba menkėja ir svetainė gali patirti pesimizaciją. Vystymosi sėkmė priklauso ne nuo atgalinių nuorodų  „Backlink’ų” kiekio, o  nuo jų kokybės. Kad būtų išvengta galimų sankcijų, užsakomosios nuorodos turi atrodyti natūraliai.

Kokybiškos išorinės atgalinės nuorodos

Atgalinės nuorodos gali būti laikinosios arba nuolatinės. Laikinieji „Backlink’ai” naudojami siekiant pagreitinti svetainės vystymąsi ar tiesiog sezoninių pasiūlymų reklamai. Ši strategija dažnai taikoma nukreipimams ir kitiems panašiems projektams. Perkant laikinąsias nuorodas atsiranda didesnė tikimybė sulaukti nuobaudų. Taigi neverta būtent taip plėtoti savo įmonės svetainę. Laikinosios hipernuorodos negali būti vadinamos kokybiškomis.

Atgalinės nuorodos – Donoro puslapio pasirinkimas

Iš pradžių reikia susirasti kokybiškas svetaines – peradresavimui skirtus donorus.  Nuorodos vertė priklauso nuo šaltinio, kur ji patalpinama, patikimumo. Mes išdėstome atgalines nuorodas „Backlink’us” tik patikimuose šaltiniuose. Jeigu donoras pateks į tikrinimo filtrus, tai pakenks jūsų svetainės patikimumui. Taigi mes kruopščiai atrenkame šaltinius, kuriuose talpiname kokybiškas atgalines nuorodas.

Egzistuoja 5 kriterijai, leidžiantys nuspręsti, ar donoras yra patikimas:

  • Projekto amžius. Kuo ilgiau egzistuoja domenas, tuo patikimesnis jis yra. Senesni projektai turi didesnę tikslinę auditoriją, o naujieji turi daugiau galimybių būti tikrinami filtrais.
  • TIC ir PR lygis. Kuo aukštesni šie rodikliai, tuo patikimesnis domenas. Visgi reikia atskirti svetaines, kurios bando apeiti rodiklius. Toks domenas anksčiau ar vėliau susilauks draudimų, o pinigai bus tiesiog iššvaistyti veltui.
  • Donoro lankomumas. Kuo daugiau žmonių pamatys hipernuorodą, tuo daugiau perėjimų jūs gausite. Dažnai lankomi puslapiai pasižymi aukštais TIC ir PR rodikliais.
  • Puslapių skaičius indekse. Yandex – ne mažiau 300, Google – ne mažiau 500. Anchor nuorodų išdėstymas svetainėse, turinčiose nedaug puslapių, nebus efektyvus.
  • Pateiktų hipernuorodų skaičius.  anchor skaičius negali viršyti puslapių skaičiaus indekse. Tai nepatikimo šaltinio rodiklis.

Vadovaudamiesi nurodytais kriterijais, specialistai sudarys donorų sąrašą. Kreipęsi į mus, jūs išvengsite galimybės viešintis nepatikimuose šaltiniuose ir nesusidursite su sukčiais.

Anchor nuorodų išdėstymas

Yra 4 pagrindiniai nuolatinių nuorodų skelbimo būdai:

  • Skelbimas straipsnyje. Medžiaga turi būti informatyvi, bet ne reklaminio pobūdžio. Inkaro nuorodą į jūsų svetainę geriausia būtų pateikti straipsnio viduryje arba pabaigoje.
  • Tiesioginis skelbimas. Hipernuoroda yra viename iš donorės svetainės modulių. Dažniausiai svetainės antraštėje arba šoniniame meniu.
  • Skelbimas pagrindinėje svetainėje. Brangus skelbimo būdas, kuris gerokai paspartina svetainės populiarinimą. Atsižvelgus į užklausų dažnumą, pagrindinėse svetainėse išdėstomos inkarų nuorodos.
  • Skelbimas pranešime. Taikomas bendradarbiaujant su tinklaraštininkais („blogeriais“). Reikia tinkamai išdėstyti inkaro nuorodą atskirame tekste, kurio apimtis ne mažesnė nei 300 simbolių. Atskiros nuorodos skelbimas ar inkaro nuorodos išdėstymas visame tekste būtų klaidingas.

Norint turėti kuo daugiau persiuntimų, reikia surasti kuo daugiau skirtingų donorų ir naudotis skirtingais nuorodų skelbimo būdais. Tokia strategija atrodys natūraliai. Jeigu viena iš svetainių donorių nustos veikti, jūsų svetainės vystymosi strategija nepatirs nuostolio.

Atgalinių nuorodų kaina

Mes užsiimame svetainių optimizavimu internete, o išorinių nuorodų pirkimas mums yra  vienas  iš SEO etapų. Kaina atgalinių nuorodų („Backlinks“) paskaičiuojama po to, kai susipažįstama su projektu. Mes sudarome optimizavimo strategiją, nustatome nuorodų, padėsiančių pasiekti tikslą, skaičių. Apskaičiuojame sąmatą ir sudarome paslaugų teikimo planą.

Jeigu norite gauti individualų pasiūlymą, prašome užpildyti kontaktinės informacijos formą. Tai užtruks ne ilgiau nei 1-2 minutes. Mes bendradarbiaujame su užsakovais iš įvairių miestų ir valstybių. Atgalinių nuorodų pirkimas ir išdėstymas vykdomas nuotoliniu būdu. Mes garantuojame sėkmingus SEO optimizavimo rezultatus. Kreipkitės į mus tam, kad jūsų svetainė pakliūtų į paieškos sistemų pateikiamų rezultatų TOP‘ą, o jūsų pelnas būtų didesnis.

Keletas svetainių, kuriose talpiname nuorodas, SEO rodikliai

svetainių seo rodikliai atgalinėms nuorodoms

KITOS SIŪLOMOS PASLAUGOS

Pasiruošę pradėti?
Susisiekite su mumis!

Jeigu norite gauti individualų atgalinių nuorodų pasiūlymą, susisiekite su mumis užpildę kontaktinę formą arba telefonu +370 667 00033





Atgalinės nuorodos Backlink'ai

[vc_column width="1/2"]Tam, kad vyktų sėkmingas svetainės populiarėjimo procesas paieškos sistemose, būtinai reikia padidinti išorinių nuorodų skaičių. Kar

Editor's Rating:
5