Raktažodžių tyrimai svetainėms

Raktažodžiai – tai užklausos, kurias žmonės įrašo paieškos sistemose, kad surastų reikiamą informaciją. Raktažodžių tyrimai – tai SEO optimizavimo pradžia. Tam, kad svetainė atsirastų pirmosiose pozicijose ir būtų pritraukta lankytojų, reikia suprasti, kokios informacijos ieško tikslinė auditorija, kas jai bus įdomu. Remiantis užklausų tyrimų duomenimis, sudaroma optimizavimo strategija, turinio kūrimo planas.
Raktažodžių tyrimai

Kodėl tiriami raktažodžiai?

Kartais verslo savininkai nutaria sudaryti semantinį žodžių branduolį savarankiškai. Jie galvoja, kad puikiai išmano savo temą. Remiantis mūsų patirtimi, panaši strategija nepasiteisina ir neleidžia sėkmingai vystyti domeno.

Interneto vartotojai žvelgia į produktus kitaip nei svetainės savininkai. Dažnai tos užklausos, pagal kurias žmonės ieško paslaugų ar prekių, nesutampa su verslo savininkų įsivaizdavimu. Kad vyktų sėkminga verslo plėtra, būtina vartoti tuos raktinius žodžius, kuriuos rašo žmonės. Kitu atveju nepavyks užimti pirmųjų paieškos sistemų pateikiamų užklausų pozicijų.

Savarankiškai renkant frazes, kai kurios jų neįtraukiamos. Prarandama galimų užimtų pozicijų dalis.  SEO optimizavimo žinovai naudoja programas tam tikros temos paieškai. Programa greitai sudaro tūkstančių eilučių sąrašus. Žmogus analizuoja sąrašą, redaguoja jį, sudaro optimizavimo strategiją.

 

Kaip vyksta tyrimas

Raktinių frazių analizė vykdoma pagal algoritmą. Sukurta veiksmų procedūra leidžia greitai sudaryti semantinį žodžių branduolį ir planuoti turinį. Tam, kad darbai būtų užbaigti, prireikia nuo 3 iki 7 dienų.

 

1 etapas: Tikslų formulavimas

Visų pirma reikia patikslinti svetainės sukūrimo tikslus. Nutarti, kokias užduotis ji turi įvykdyti, kas gali būti naudinga lankytojams. Viena iš nesėkmingo optimizavimo priežasčių – tai neteisinga užduočių formuluotė arba neaiški projekto tema, neleidžianti jo priskirti tam tikrai sričiai.

Pirmame etape sudaromas tikslinės auditorijos, kuriai bus įdomus projektas, portretas. Sudarant semantinį žodžių branduolį  ir kuriant turinį, reikia atkreipti dėmesį į auditorijos poreikius. Būtina suvokti, kaip ji mąsto, kokias užklausas pateikia paieškos sistemose, kokius atsakymus tikisi gauti. Tikslų nustatymo etapas – tai pasirengimas raktažodžių tyrimui, jo negalima praleisti.

 

2 etapas: Žodžių sarąšo sudarymas

Kiekvieno projekto raktinių frazių skaičius gali būti skaičiuojamas šimtais ar tūkstančiais. Semantinis žodžių branduolys sudaromas ne rankiniu būdu, o tam tikromis analitinėmis programomis. Jos sudaro lentelę, kurioje matomas skaičius užklausų, pateiktų per mėnesį.

Lentelės išvadas anlizuoja žinovas. Jis ištrina su tema nesusijusius raktinius žodžius, atsitiktinai patekusius į sąrašą, sugrupuoja analogiškas frazes. Šiame etape galima surinkti papildomą informaciją, pavyzdžiui, apie pasirinktos srities vidinę konkurenciją.

 

 3 etapas: Turinio planavimas

Paskutiniame tyrimo etape numatoma skyrių struktūra, turinio paskelbimo planas. Reikia pritraukti lankytojų, suteikti jiems informaciją, kurios žmonės ir ieškojo internete. Užduotys skirstomos į 4 grupes:

  • Informacinės: gauti informaciją pagal užklausą.
  • Komercinės: nusipirkti prekę arba užsakyti paslaugą.
  • Navigacinės: surasti interneto šaltinį pagal aprašymą.
  • Bendradarbiavimo: pažintys, darbuotojų paieška ir t.t.

Jeigu svetainė užpildyta raktažodžių, bet neišsprendžia problemos, žmonės ją tiesiog uždarys. Didelis tokių uždarymų skaičius iššaukia domeno pesimizaciją paieškos sistemose (prarandamos užimtos pozicijos).

 

Užsakyti raktažodžių tyrimą

Tyrimo kaina priklauso nuo darbų, kuriuos nulemia svetainės tema, apimties. Nedidelės apimties projektams galima rasti 500-1000 raktažodžių. Didelės apimties projektų raktažodžių skaičius gali būti didesnis nei 10000.

Mūsų agentūroje jūs galite užsakyti raktažodžių tyrimą kaip atskirą paslaugą arba kaip domeno vystymo strategijos dalį. Palikite užklausą, mes paskaičiuosime jūsų projekto semantinio žodžių branduolio analizės kainą.

 

 

 

 

 

 

KITOS SIŪLOMOS PASLAUGOS

Pasiruošę pradėti?
Susisiekite su mumis!

Norėdami užsakyti raktinių žodžių tyrimo paslaugą, susisiekite su mumis
užpildę kontaktinę formą arba telefonu +370 672 35775